Strona 3 z 3

Re: Mailing, a newsletter?

PostWysłany: 16 Maj 2018 14:35
przez Racer
U nas w firmie korzystamy z systemu do mailingu, który sprawdza się bardzo dobrze. Dzięki niemu możemy łatwo utrzymywać kontakt ze swoimi klientami i prowadzić kampanie marketingowe. Na stronie http://sare.pl/nasze-rozwiazania/e-mail-marketing/ można poczytać o tym nieco więcej, jakby ktoś chciał skorzystać z takiego rozwiązania.

Re: Mailing, a newsletter?

PostWysłany: 27 Cze 2018 21:37
przez semtak
Maling warto prowadzić do swoich klientów ale trzeba pamiętać o wyrażeniu przez nich na to zgody w innym wypadku można mieć poważne problemy.

Re: Mailing, a newsletter?

PostWysłany: 05 Paź 2020 11:22
przez topelka
Moim zdaniem najlepiej się sprawdza kontakt telefoniczny. Masz wtedy od razu odpowiedź klienta co o ofercie myśli, masz też pewność, że się z nią zapozna. Maile z tego co dobrze wiemy czyta garstka przedsiębiorców, zwyczajnie z braku czasu. Ale jak dzwonimy to mamy najczęściej jedną szansę by ofertą zainteresować klienta. I trzeba to wykorzystać. Zanim wykonuje się połączenia trzeba się przygotować zaczynając od cold calling https://focustelecom.pl/blog/cold-calli ... to-dobrze/ . Tu macie wszelkie porady jak wykonać ten proces odpowiednio, ile powinien trwać, co zawierać. W ten sposób są znacznie większe szanse na zdobycie klienta.

Re: Mailing, a newsletter?

PostWysłany: 30 Paź 2020 23:28
przez salonka
Ciężko oszacować co się sprawdza lepiej nie znając szczegółów. Różnie to może być w różnych sytuacjach. Bowiem jest tyle narzędzi marketingowych i tyle różnych celów, które firmy pragną osiągnąć, że nie da się jednoznacznie stwierdzić, która forma reklamy jest najlepsza. Sporo o tym mowy na blogu http://adrenalinemd.pl/ . Dlatego w tej sprawie najlepiej poradzić się specjalistom