Strona 1 z 1

Jak wykonać audyt obiegu dokumentów?

PostWysłany: 13 Cze 2017 12:03
przez ekologia
W jaki sposób wykonać audyt obiegu dokumentów?
Kiedy to się przydaje i komu to powierzyć? Tutaj http://techfresh.pl/czym-jest-audyt-obi ... powierzyc/ czytałam co nieco tak wstępnie na ten temat.
Możecie coś doradzić tak poza tym? Może ktoś z was robił taki audyt?

Re: Jak wykonać audyt obiegu dokumentów?

PostWysłany: 22 Wrz 2018 07:47
przez monikabert90
A czy wykonywanie takiego audytu jest konieczne? Sporo ostatnio czytałam na temat elektronicznego obiegu dokumentów, na przykład na stronie http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow, ale szczerze mówiąc to nie wiedziałam, że trzeba będzie później wykonywać taki audyt. Ogólnie to z tego, co widziałam, elektroniczny obieg dokumentów w firmie niesie ze sobą wiele korzyści - macie z tym jakieś doświadczenia? Możecie podzielić się wrażeniami?

Re: Jak wykonać audyt obiegu dokumentów?

PostWysłany: 24 Wrz 2018 11:42
przez ubok
Mi się wydaje, że warto się w tym temacie doradzić znajomych. Będzie to najlepsze możliwe rozwiązanie.