Strona 1 z 1

reklama dla firmy

PostWysłany: 16 Lis 2020 20:31
przez drzewko
W dzisiejszych czasach form reklamy jest naprawde bardzo dużo. Decydując sie na coś musisz zastanowić się, która z reklam będzie najbardziej skuteczna. Czy zwykłe ulotki Ci pomogą?

Re: reklama dla firmy

PostWysłany: 17 Lis 2020 23:43
przez gerard
Ulotki dziś bardziej szkodzą, bo większość klientów postrzega to jako marnotrawstwo surowców naturalnych. Wyjątek to może gastronomia i ulotki z menu. Dla mojego biznesu, ludzie od http://agencjalightup.pl dopasowali przemyślane działania marketingu internetowego, co dość szybko zaczęło owocować. Najskuteczniejszy okazał się marketing szeptany, którym można dyskretnie czy na forach czy blogach, podrzucić szczątkową informację o firmie, po której to klient sam zaczyna szukać.

Re: reklama dla firmy

PostWysłany: 19 Lis 2020 12:02
przez bajabongo
wydaje mi sie, ze zwykle ulotki to moze byc troszke za mało... moze jakas forma reklamy w sieci? dla biznesów usługowych bardzo fajnie sprawdza sie wizytówka w google :) http://wizytowkawgoogle.pl/ ta firma zajmuje sie ich zakladaniem i administrowaniem

Re: reklama dla firmy

PostWysłany: 23 Lis 2020 00:08
przez Dreaming
Reklama musi przede wszystkim mieć podstawy tzn. opierac sie na solidnie przygotowanym briefie i uderzać własnie pod wytyczne klienta. Brief definiuje koncept kampanii. Target, cele to ustala sie na poczatku w porozumieniu z klientem. Nastepnie info trafia do agencji marketingowych tego typu http://marketingowe.media.pl/ i zespół kreatywny pracuje nad strategią kampanii uwzgledniajac nowoczesne narzędzia komunikacji

Re: reklama dla firmy

PostWysłany: 24 Lis 2020 23:21
przez Tymoteusz1
Zawsze musicie mieć na uwadze to, czy dana reklama realnie sprawdzi się w przypadku Waszego biznesu. Wiem, że teraz coraz więcej firm korzysta z platformy Ambasly, bo stwarza ona bardzo ciekawe możliwości, gdzie to klienci sami Was polecają dalej. Mi się ten pomysł mega podoba, dlatego polecam Wam zajrzeć do https://ambasly.com/ Czuję, że możecie przerzucić się właśnie na tę formę marketingu.