Strona 1 z 2

Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 02 Paź 2014 15:08
przez dorota82
Może orientujecie się ile kosztuje zlecenie wykonania dokumentów? chodzi mi głównie o umowy.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 02 Paź 2014 16:13
przez marian
Na to pytanie nie ma dobrej odpowiedzi. Każda umowa jest inna i potrzebna jest głęboka znajomość tematu.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 03 Paź 2014 11:27
przez Marek34
Zgadzam się z poprzednikiem - cena zależy od rodzaju umowy, dlatego nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi na Twoje pytanie. Tutaj masz przykładowe ceny oferowane przez firmę, która zajmuje się między innymi dostarczaniem generatora dokumentów - https://e-konsultantprawny.pl/pl/ceny/index/. Sam zastanawiam się nad skorzystaniem z czegoś takiego, bo czasem mam problem z terminowością tworzenia umów, a taki generator z pewnością pomógłby mi zapanować nad całą firmową dokumentacją.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 17 Paź 2014 15:42
przez igregor
Nie ma cennika, prawnicy liczą to od "wagi sprawy", ale 50 to minimum.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 22 Paź 2014 09:39
przez Gotin
Wszystko zależy od rodzaju i zakresu umów, ale warto poszukać troszkę w sieci takich rzeczy. Przykładowo jakiś czas temu u nas przeprowadzona została wymiana i uaktulnienie dokumentów w dziale BHP bo troszkę temat był pomijany przez ostatnie lata. Koszt wymiany 0 zł - nasz BHP i informatyk znalazł w sieci Pakiet bezpłatnych dokumentów dla służb BHP. które są zgodne ze standardami i wymogami. Jakby ktoś był zainteresowany tym tematem pobrać można sobie bez problemu tutaj.
Chodzi o to, że umowy czy wzory umów też są do znalezienia w sieci dlatego warto poszukać niż komuś zapłacić za to, że da nam jakiś ogólny gotowiec, który możemy sobie pobrać sami. Takie jest moje zdanie.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 14 Cze 2016 09:39
przez adik356
Wzór różnych umów bardzo duża ilość przecież w sieci jest do znalezienia. Warto zainwestować też w archiwizację dokumentów różnego rodzaju firmy, aby podczas kontroli wszystko mieć elegancko pozbierane w jednym miejscu. Do tego na pewno przydadzą się pudła specjalne http://archiwizacjadokumentow.com.pl/in ... archivboxy , gdzie przechowuje się takie dokumenty. Wiele teraz firm korzysta z takich nowoczesnych sposobów.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 14 Lis 2016 09:01
przez magda906
Sprawdź tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/pobierz/umowy czy nie znajdziesz wzorów umów, które będą dla Ciebie odpowiednie. Te umowy są do pobrania za darmo i bez limitów więc możesz z nich korzystać wielokrotnie. Każda z umów jest szczegółowo omówiona - myślę, że Ci się przydadzą.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 14 Gru 2016 14:21
przez zott
Może szukacie profesjonalnego wsparcia informatycznego w swojej firmie? Zajrzyjcie sobie do usługi informatyczne żyrardów. Moim zdaniem jest to naprawdę dobra firma oferująca usługi informatyczne.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 10 Sty 2019 12:28
przez micz
Przechowywanie dokumentów pracowniczych wcale nie jest takim prostym zadaniem, jak może się wydawać. moim zdaniem warto zatrudnić firmę, która pomoże nam uporządkować dokumentację, szczególnie jak do tej pory mieliśmy nieporządek. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, jak dużo czasu marnują na szukanie dokumentów podczas godziny pracy :)

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

PostWysłany: 11 Sty 2019 17:20
przez Adamila021
Może też trzeba by było zainteresować się jakimś systemem, oprogramowaniem dla firmy, po to aby wprowadzić lepszą organizacje i automatyzacje procesów w waszych firmach? Na pewno wiele do powiedzenia mają tu systemy ERP. Zainteresujcie sie takimi rozwiązaniami od firmy https://humansoft.pl Ich flagowy produkt to oprogramowanie ERP HermesSQL wykorzystywany w różnego rodzaju przedsiębiorstwach