Strona 3 z 22

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 01 Paź 2017 10:14
przez Małgorzata85
To jakie wyposażenie jest potrzebne w firmie zależy od rodzaju prowadzonej działalności. Mój mąż zajmuje się pracami związanymi z obróbką metalu dlatego często kupuje narzędzia przeznaczone do takiej pracy. Ostatnio znalazła firme Promet http://prometobrabiarki.pl/czesci-zamie ... brabiarek/ , która nie tylko oferuje serwis i części zamienne ale także można u nich kupić uzywany sprzęt taki jak wiertarki, szlifierki, frezarki w bardzo dobrych cenach.

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 02 Paź 2017 18:46
przez zott
Dla firmy bardzo ważna jest także drukarka :) Ostatnio w sieci trafiłam na artykuł o drukarkach LED http://drukwfirmie.pl/5278-led-to-przelom-w-drukowaniu :) Coś czuje, że może to być świetna alternatywa do tradycyjnych drukarek!

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 04 Paź 2017 16:46
przez Truskkawska
U mnie też wyposażanie sklepu dużo kosztowało, zostały mi juz na szczęście tylko drobiazgi jak manekiny sklepowe, wieszaki itd. Ale dostosowanie lokalu do sklepu odzieżowego było dość kosztowane.

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 23 Paź 2017 09:22
przez tilam
Możecie zajrzeć do https://biuroszkola.pl/ , gdzie znajdziecie tablice magnetyczne, a także inne akcesoria do biura. Myślę, że również i wam może się ich oferta przydać.

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 30 Paź 2017 09:51
przez vera
Jeśli szukacie bardziej zaawansowanej technologii w sklepie niż tylko kasa fiskalna, to polecam monitor dotykowy http://www.posiflex.com.pl/ Świetnie wpływa na jakość i szybkość obsługi. ;)

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 21 Lis 2017 17:01
przez emma
To prawda rodzaj potrzebnego wyposażenia zależny jest od tego jaka to ma być firma. Przy urządzaniu biura, restauracji firmy warto jest postawić na klasykę , która jest zawsze modna. W restauracji, kawiarni czy innym lokaju gastronomiczny ciekawym dodatkiem do wystroju będą thonet . Mówię tu o modelu krzesła na którym siedziały takie gwiazdy jak Marilyn Monroe, Lizy Minnelli.

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 26 Lis 2017 20:33
przez sajmon
Warto sobie sprawdzić aukcje w serwisie https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/M ... enia/Meble tam znajdziecie bardzo duży wybór używanego wyposażenia do biura typu komputery, drukarki, meble, oprogramowania, poza tym sprzedają też pojazdy poleasingowe. Rejestracja nic nie kosztuje, dobra opcja, jak ktoś ma ograniczony budżet.

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 27 Lis 2017 15:27
przez hans44
Każdy mężczyzna, który jest w Londynie nowy, szuka z pewnością damskiego towarzystwa. Nie zawsze jednak wie, w jaki miejscu szukać takich atrakcji. Osobiście polecam http://www.ukescort.com Są tam najlepsze dziewczyny.

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 21 Gru 2017 20:09
przez zuzia.gola
Jeśli chcecie mieć sklep odzieżowy na poziomie to warto zainwestować w wysokiej jakości meble i zaaranżować miejsce by przyciągało klientów i było funkcjonalne. Samodzielnie to trudne zadanie, ale sa firmy, np. https://femi.com.pl/ które robią to od lat i maja czym się chwalić. Zorganizują wszystko, co w takim sklepie - butiku potrzebne. To się zwróci, bo klient docenia to, co widzi i w jakim miejscu robi zakupy. Zauważcie, jakie obroty maja ekskluzywne sklepy odzieżowe.

Re: Wyposażenie firmy

PostWysłany: 27 Gru 2017 15:00
przez beja01
Fakt wyposażenie jest zależne od profilu naszej firmy. Ja mam biuro rachunkowe więc w głównej mierze zależało mi na regałach, biurkach no i przede wszystkim wygodnych fotelach, na których za piewrwszym razem niestety ale sie nadziałam, bo kupiłam jak to sie mówi za tanie pieniądze. Teraz to co innego zasięgnęłam juz porady u znajomego, który jest programista i poleciła mi ten model https://meblujdom.pl/fotel-obrotowy-wau ... d6632.html Pokazał mi do niego tez ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=zMgGQ2or8A0 o tak ten fotel to faktycznie warto kupić bo posłużą w biurze wiele lat, a praca będzie znacznie wygodniejsza i przyjemniejsza.