Remont

Banki - bez nich trudno zacząć i prowadzić własny biznes. Doradzamy - dobre konta bankowe, korzystne kredyty bankowe, lokaty bankowe itp.

Remont

Postprzez Alicja88 » 28 Lut 2019 22:21

Hej,

Planuję remont kuchni zna wiosne i chcialam od razu wymienic elektryke. Aby troche zaoszczedzic chce kupić wszystkie produkty sama, a elektrykowi zaplacic tylko za robocizne.
Wiecie moze, gdzie w dobrej cenie dostane kontakty, puszki, kable,?
Znalazlam w sieci sklep https://dlaelektrykow.pl/15_elmaro. Czy ktoś z was robił tutaj zakupy i może go polecić? :)
Alicja88
 
Posty: 44
Rejestracja: 28 Wrz 2018 06:04

Re: Remont

Postprzez saki89 » 01 Mar 2019 13:35

W takim temacie, jak elektryka, to ja też polecę fajną stronę - https://interblue.pl/pokrywy-do-gniazd,c,167/ Znajdziecie u nich gniazdka, pokrywy na te gniazdka, czujniki i wiele, wiele różnych elementów, które na pewno w remoncie będą bardzo przydatne. Ogólnie na stronie mają bardzo fajne ceny, więc myślę, że zakupy tam będą przyjemnością.
saki89
 
Posty: 571
Rejestracja: 29 Sie 2018 13:52

Re: Remont

Postprzez sukcesik » 11 Mar 2019 13:20

Dopiero co robiłem u siebie dość spory remont. Dlatego mogę podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na temat posadzki anhydrytowej Łódź. Zauważyłem że taka wylewka bardzo fajnie się układa, a poza tym też szybko schnie. A fajne jest też to że ekipa przyjeżdża i produkuje ją na miejscu.
sukcesik
 
Posty: 25
Rejestracja: 01 Mar 2019 03:31
Miejscowość: Gliwice

Re: Remont

Postprzez mpiryjczyk » 26 Gru 2019 22:19

Warto od czasu do czasu wymienić kabel antenowy, a czas remontu jest do tego najlepszą sposobnością. Dzięki temu unikniesz sytuacji, w której musiałbyś wymieniać kabel, który przełamał się w najmniej odpowiednim momencie, bo był już stary. Na stronie: https://www.oleole.pl/kable-antenowe.bhtml znajdziesz kable antenowe w dobrych cenach. Warto je tutaj kupić.
mpiryjczyk
 
Posty: 750
Rejestracja: 16 Gru 2017 22:40

Re: Remont

Postprzez coco » 08 Sty 2020 13:25

Na pewno przyda Ci się też dobry elektryk, który wyremontuje instalację elektryczną. U mnie sprawdził się pan Wojtek Popławski i właśnie tego fachowca mogę Tobie polecić. Naprawdę zna się na rzeczy.
coco
 
Posty: 933
Rejestracja: 05 Kwi 2017 09:10

Re: Remont

Postprzez Martaa » 19 Sie 2020 06:35

Czy możecie polecić sprawdzonego elektryk Wrocław? Musi posiadać wieloletnie doświadczenie. Zależy mi na przeglądzie i odbiorze instalacji elektrycznej. Niedawno znalazłam firmę elektryk24, czy ktoś zna? https://elektryk24wroclaw.pl/
Martaa
 
Posty: 225
Rejestracja: 27 Cze 2019 13:52

Re: Remont

Postprzez angel55 » 19 Wrz 2020 14:57

Remont to zawsze spore wyzwanie, ale rezultaty są tego warte.
angel55
 
Posty: 437
Rejestracja: 26 Sie 2017 16:14


Wróć do Banki i instytucje finansowe

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość