salon kosmetyczny - otwierać ?

Twoja firma, pytania i odpowiedzi jak polepszyć przepływ pieniądza, pomysły na firmę, porady odnośnie prowadzenia firmy.

salon kosmetyczny - otwierać ?

Postprzez emma » 10 Wrz 2018 13:47

Moi drodzy od dawna marzę o otwarciu własnego salonu kosmetycznego. Pracuję u kogoś od prawie 15 lat, uzbierałam potrzebny kapitał, zrobiłam rozeznanie w okolicy i wszystko wskazuje na to, że takiego miejsca brakuje. Czy są tu osoby, które prowadzą taki interes i podzielą się swoim doświadczeniem ?
emma
 
Posty: 781
Rejestracja: 15 Maj 2017 12:13

Re: salon kosmetyczny - otwierać ?

Postprzez kulim » 17 Wrz 2018 07:13

pewnie, że otwierać. Jeśli masz doświadczenie i marzysz o tym od dawna to czemu nie ? Trzeba tylko opracować porządny biznes plan, nawiązać współpracę z dobrymi firmami i stworzyć ofertę, która przyciągnie klientów :)
kulim
 
Posty: 472
Rejestracja: 04 Wrz 2017 16:27

Re: salon kosmetyczny - otwierać ?

Postprzez AnnaMaria90 » 24 Wrz 2018 15:24

Ja też pracuję w branży beuaty i od kilku dobrych lat prowadzę swój własny salon :) To co mogę Ci od siebie doradzić to podjęcie współpracy ze sprawdzoną i rzetelną marką, która będzie Ci dostarczać najwyższej jakości produkty i sprzęty, które będziesz wykorzystywać w codziennej pracy. Ja współpracuję z firmą Monduniq i szczerze ich polecam!
AnnaMaria90
 
Posty: 329
Rejestracja: 10 Lip 2017 16:29

Re: salon kosmetyczny - otwierać ?

Postprzez emma » 28 Wrz 2018 05:34

ooo AnnaMaria a możesz napisać coś wiecej na temat tej firmy ? Jak układa się współpraca, jakie produkty czy urządzenia warto kupić ? Interesuje mnie dosłownie wszystko :)
emma
 
Posty: 781
Rejestracja: 15 Maj 2017 12:13

Re: salon kosmetyczny - otwierać ?

Postprzez kamil00 » 28 Wrz 2018 11:27

takich biznesów jest juz duzo
kamil00
 
Posty: 14
Rejestracja: 03 Mar 2017 14:44

Re: salon kosmetyczny - otwierać ?

Postprzez AnnaMaria90 » 01 Paź 2018 10:32