Imprezka - baby shower.

Dział w którym można pisać na bardziej ogólne tematy. Nie koniecznie o zarabianiu bo przecież na tym świat się nie kończy.

Imprezka - baby shower.

Postprzez jjusti18 » 23 Sie 2018 20:38

Hejka kochani, właśnie jestem bliżej tego wyjątkowego dnia- rozwiązania. Planuje z tego powodu zorganizować Baby Shower. Całe spotkanie ma się odbyć w restauracji warszawskiej Bubbles. Poleciła mi ją koleżanka. Czy jest tam rzeczywiście tak klimatycznie i przejmie? No i przede wszystkim jak wygląda kwestia jedzenia tam... Czy mają świeże dania? Może macie dla mnie jakieś porady w tym kierunku?
jjusti18
 
Posty: 917
Rejestracja: 13 Paź 2017 21:26

Re: Imprezka - baby shower.

Postprzez fangros » 25 Wrz 2018 07:50

Proszę polećcie jakiś lokal na przyjęcie z okazji Chrztu- w Warszawie. Kompletnie nie znam się na tym - myślałam o obiedzie dwudaniowym, deserem plus przystawki. Zna ktoś jakaś sprawdzoną restaurację? Bo zaczęłam sama się rozglądać i najbardziej moja uwagę przykuła restauracja Akademia, ktoś tam był ? Będę wdzięczna za wskazówki i porady. Nie wiem na co zwracać uwagę przy szukaniu miejsca.
fangros
 
Posty: 282
Rejestracja: 01 Wrz 2017 13:23

Re: Imprezka - baby shower.

Postprzez polka » 27 Maj 2021 18:28

Uważam, że taka impreza to super sprawa! Moja siostra też jest w ciąży i planuję jej zorganizować baby shower. Znalazłam już nawet namiar na sklep https://sakramento.pl/ w którym jest szeroki wybor dekoracji na tę okazję, w bardzo przystępnych cenach. Sprawdźcie sobie.
polka
 
Posty: 1073
Rejestracja: 05 Kwi 2018 07:45

Re: Imprezka - baby shower.

Postprzez monikabert90 » 03 Wrz 2021 15:08

Ja jakiś czas temu również razem z przyjaciółką organizowałam baby shower dekoracje udało mi się zamówić przez internet, a dokładniej w sklepie internetowym Happenings.pl. Tak więc jeśli macie trochę wolnego czasu, to polecam się tam rozejrzeć ;)
monikabert90
 
Posty: 657
Rejestracja: 21 Lis 2016 11:43


Wróć do Na inne tematy

Kto jest na forum