Magazyn

Dział w którym można pisać na bardziej ogólne tematy. Nie koniecznie o zarabianiu bo przecież na tym świat się nie kończy.

Re: Magazyn

Postprzez pik » 06 Kwi 2017 09:24

Wyposażając swój magazyn warto zajrzeć do http://www.log-system.pl/ . Jest to naprawdę solidna firma oferująca wyposażenie i sprzęt magazynowy. Myślę, że również i wam może się oferta przydać, więc sprawdźcie sobie jej szczegóły na stronie.
pik
 
Posty: 735
Rejestracja: 11 Lip 2013 09:07
Miejscowość: Racibórz

Re: Magazyn

Postprzez Wasyl369 » 04 Cze 2017 05:14

A na stronie http://www.frisomat.pl/Strona-g%C5%82%C3%B3wna.aspx patrzyliście? Swego czasu było o nich głośno, więc pewnie będą w stanie pomóc :) Niestety nie znam kwot, ale wydaje mi się, że będzie bardzo podobnie w porównaniu do konkurencji.
Wasyl369
 
Posty: 502
Rejestracja: 20 Wrz 2014 18:29

Re: Magazyn

Postprzez Leon » 27 Cze 2017 12:14

Mnie wydaje się, że warto jest też pomyśleć o kwestiach, które związane są z transportem wewnętrznym oraz utrzymaniem ruchu. Warto jest zaopatrzyć taką firmę w odpowiednie systemy. W planowaniu pomóc mogą przede wszystkim specjaliści z http://rho.pl/, którzy posiadają w tej tematyce całkiem spore doświadczenie.
Leon
 
Posty: 10
Rejestracja: 20 Cze 2017 13:20

Re: Magazyn

Postprzez Małgorzata85 » 12 Sie 2017 18:32

A co będziesz w tym magazynie gromadził? Bo jesli np żywnośc to warto zainwestować w dobre meble ze stali nierdzewnej. Zerknij na oferte firmy Multigastro https://multigastro.pl/meble-ze-stali-nierdzewnej . Oferują regały, podstawy, półki wiszące, kosze, szafy i szafki nierdzewne. Warto zainwestować w dobre wyposażenie które jest po pierwsze bezpieczne dla przechowywanej żywności a po drugie posłuży latami bo jest solidne.
Małgorzata85
 
Posty: 216
Rejestracja: 26 Wrz 2015 16:10

Re: Magazyn

Postprzez gosiam » 13 Sie 2017 18:58

Znakomicie :) Wielkie dzięki za wszystkie porady w tym obszarze tematycznym :)
Aby poznać się z najdalszą rodziną, wystarczy się wzbogacić
gosiam
 
Posty: 5
Rejestracja: 13 Sie 2017 11:22

Re: Magazyn

Postprzez Adamila021 » 15 Sie 2017 07:07

Ja polecę jeszcze znakomite rozwiązania do magazynów od firmy Nav24. Zerknijcie sobie na ich bloga w poszukiwaniu cennych informacji http://blog.nav24.pl/. Sa to systemy i programy magazynowe ułatwiające prace przy takim przedsięwzięciu. Magazyny to bardzo skomplikowane operacje logistyczne wiec bez takich pomocy na pewno nie dacie rade wszystkiego ogarnąć, więc polecam wam zapoznać się z ofertą tej firmy
Adamila021
 
Posty: 40
Rejestracja: 16 Mar 2017 07:06

Re: Magazyn

Postprzez emma » 31 Sie 2017 06:44

Podpowiem ci również , że projektem i całym wyposażeniem magazynu zajmuje się świetnie firma Nedcon. Tej firmy regały metalowe są moim zdaniem potrzebne w każdym magazynie . Bardzo dobre doradztwo , fachowa obsługa , a co najważniejsze regały są bezpieczne i solidnie wykonane.
emma
 
Posty: 108
Rejestracja: 15 Maj 2017 11:13

Re: Magazyn

Postprzez kulim » 17 Paź 2017 19:37

Jak widać godnych polecenia firm zajmujących się produkcją wyposażenia magazynów jest wiele :) Słyszeliście o Metal Sistem ? Ich oferta jest naprawdę rozbudowana i jestem pewny, że każdy znajdzie coś dla siebie. Myślę, że w takim magazynie ( i mniejszym i większym ) super sprawdzą się takie regały magazynowe półkowe. Może ktoś z Was miał już okazję z nimi współpracować ?
kulim
 
Posty: 25
Rejestracja: 04 Wrz 2017 15:27

Re: Magazyn

Postprzez ela677 » 17 Paź 2017 20:38

Niedawno trafiłam na nowy program do faktur i dokumentów online z modułem magazynowym: https://afaktura.pl/. Świetny program, który ma wszystkie możliwe funkcje. Nie potrzeba juz żadnych innych do prowadzenia magazynu.
ela677
 
Posty: 30
Rejestracja: 12 Wrz 2017 15:09

Re: Magazyn

Postprzez sajmon » 31 Paź 2017 20:23

Jeżeli chodzi o zarządzanie magazynem, dobrą opcją będzie program https://wfirma.pl/poznaj-serwis/system-magazynowy taki system nie jest drogi, ale jest dobrze rozbudowany, ma sporo funkcji, jego obsługa jest prosta, warto sobie przetestować to rozwiązanie, można to zrobić bezpłatnie.
sajmon
 
Posty: 86
Rejestracja: 29 Wrz 2015 16:37

PoprzedniaNastępna

Wróć do Na inne tematy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości